LEKKO I WYGODNIE

- Lekka i wygodna biżuteria -

Zawsze chciałam nosić biżuterię, która nie uwiera, nie przeszkadza - jest po prostu częścią mnie 😃 Marzyłam o czymś, co się łatwo zakłada i równie szybko i łatwo zdejmuje. Karabińczyki, czyli te "tradycyjne" zapięcia, to dla mnie prawdziwe przekleństwo 😱 Oczywiście nie mówię im stanowczego NIE, ale jakoś nie polubiłam się z nimi ;)

Gdy zaczęła się moja przygoda (aktualnie praca na cały etat) z koralikami i sznurkami, poczułam, że wreszcie mam to, na czym mi tak bardzo zależało - LEKKOŚĆ i ŁATWOŚĆ 😊 A jak wygląda to w praktyce? Właśnie tak:

BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE Z KORALIKÓW

Bransoletka tkana na krośnie z chwostem - KiS CRAZY RED

Bransoletki z zapięciem makramowym zakłada się i zdejmuje niezwykle łatwo i szybko. Ja stosuję węzeł, który przesuwa się z góry na dół, więc ta opcja jest jeszcze wygodniejsza niż zapięcie makramowe "po obwodzie". 

Chwosty na końcach sznureczków to odrobina luzu a koraliki w kolorze złota lub srebra to trochę elegancji ;) Bransoletki wykańczam też samymi koralikami, ponieważ nie wszyscy dobrze się czują ze zwisającymi miotełkami ;) Niektórym po prostu mogę przeszkadzać w codziennych czynnościach, a przecież ma być wygodnie na co dzień 😉

BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE Z KORALIKÓW

BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE Z KORALIKÓW

Po lekkie i wygodne bransoletki zapraszam Cię do mojego sklepu.



Popularne posty z tego bloga

Bransoletki tkane na krośnie

BIŻUTERIA Z SERCEM

JAK DBAĆ O KORALIKOWĄ BIŻUTERIĘ?