Zamówienie specjalne

Nowe wzory bransoletek

Niedawno realizowałam takie oto zamówienie:

KiS BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE
KiS BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE

Mogłam sama dobrać wzory, ponieważ osoba zamawiająca dała mi wolną rękę. ☺

KiS BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE
KiS BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE

Miałam stworzyć 3 bransoletki w kolorach: granatowym, turkusowym oraz różowym. Przygotowałam zupełnie nowe wzory, których do tej pory u mnie nie było.


BRANSOLETKA TKANA NA KROŚNIE
Tak powstały te 3 piękności 💓 Każda bransoletka to ponad 1 000 koralików! Średnica koralika to zaledwie 1,6 mm a jego długość to tylko 1,3 mm😮
KiS BRANSOLETKA TKANA Z KORALIKÓW

Przygotowanie jednej bransoletki zajęło kilka godzin.

KiS BRANSOLETKA TKANA Z KORALIKÓW
KiS BRANSOLETKA TKANA Z KORALIKÓW

Zapraszam po gotowe skarby do sklepu online www.kolorowoistylowo.pl.


Popularne posty z tego bloga

Bransoletki tkane na krośnie

BIŻUTERIA Z SERCEM

JAK DBAĆ O KORALIKOWĄ BIŻUTERIĘ?