Nowoczesny tradycyjny haft

Haft nie musi być nudny

Haft kojarzony jest zazwyczaj z serwetkami czy obrusami. Obecnie oprócz oczywiście tradycyjnych haftów pojawia się wiele innych rzeczy, które muśnięte kolorową muliną zyskują zupełnie nowe oblicze. Moją uwagę przyciągnęły haftowane tamborki, które jak makatkę czy obraz można powiesić na ścianie.


Kolczyk na uchu i kolczyk na ścianie? Czemu nie. 😀 To moja wizja połączania biżuterii z haftem. Taka forma haftu na pewno nie jest nudna i może bardzo fajnie ozdobić ścianę. Może stanowić też nietypowy prezent - kolczyki do noszenia + kolczyk na tamborku.

Inną formą może być połączenie makramowych sznurków z haftem. Lubię makramę, ale jak połączyć ją z haftem? No właśnie tak 😊 Makramowe sznurki zostały obszyte ściegiem krzyżykowym. Pośrodku wyhaftowałam kotka. Do tego patyczki bambusowe, które imitują parapet; trójwymiarowy ogon - wyszło fantastycznie.



Nietypowe wykorzystanie haftu to haft z zaszyfrowaną wiadomością. Ale jak to? No właśnie tak 😉
Kod QR wyhaftowany na kanwie. Wystarczy użyć czytnika kodów QR (skanera) zainstalowanego w smartfonie i już można odczytać treść.

To idealny pomysł na prezent. Tamborek z haftem można powiesić na ścianie, drzwiach, w biurze itd. Wyhaftować można tak naprawdę dowolny tekst.
Te i inne tamborki możesz u mnie zamówić. Zapraszam również do mojego sklepu.

Popularne posty z tego bloga

Bransoletki tkane na krośnie

BIŻUTERIA Z SERCEM

JAK DBAĆ O KORALIKOWĄ BIŻUTERIĘ?