Modne chwosty

Kolczyki z chwostami
KiS BOHO CHERRY

Kolczyki z chwostami to nadal hit. Modne, kolorowe, długie, krótkie - wybór naprawdę bardzo duży. Ja też nie oparłam się urokowi chwostów i zrobiłam kolczyki, w których kryształ Swarovskiego połączyłam z koralikami i chwostami. 
Połączanie ciemnej czerwieni i złota dało olśniewający efekt. Kryształ to Swarovski rivoli w rozmiarze 14 mm do tego koraliki Miyuki Delica oraz TOHO round w rozmiarze 150. Bigle złocone ze stali szlachetnej (idealne dla alergików). 

Próbowałam zastąpić kryształ Swarovskiego innym, ale nie ma tego efektu. Szlif w kryształach Swarovskiego jest tak idealny, że żaden inny rivoli nie jest w stanie go zastąpić.
Poniżej kolczyki w wersji denim blue.

Wersja niebieska KiS BOHO DENIM BLUE jest równie piękna.
Wiele kolczyków z chwostami znajdziesz w sklepie KiS.

 

Popularne posty z tego bloga

Bransoletki tkane na krośnie

BIŻUTERIA Z SERCEM

JAK DBAĆ O KORALIKOWĄ BIŻUTERIĘ?